Incivisme a Inca

0

Avui m'he trobat amb dues persones que estaven deixant fems a uns contenidors molt aprop de casa meva. M'he acostat a ells per explicar-lis que hi ha un punt verd a Inca on poden dur a tirar tots els seus trastos sense cap problema.
L'al.lota de sa foto me va fer un comentari diguent que no ho sabia. Jo vaig respondre que cap problema els dic on esta, ja que davora els contenidors no es lloc per deixar mobles i altres coses diverses que tenien dins el cotxe.
L'home me va dir que se necessita un carnet per anar a tirar al punt verd i jo li he dit, que aixo no es vera i que si es vera, que se fagi el carnet.


La meva pregunta a l'hora de veure tantes persones queixant-se del mateix a Inca. Amb fotos com ses que he fet, on s'aprecia perfectament la matricula del cotxe, es possible denunciar-lis a la policia d'inca o poden al manco anar a avisar-los?

Esper resposta per part del batle al seu tan popular perfil de facebook.