Felip diu que hem de denunciar, Rafel diu que ha de ser la policia....

0

El 31 de Maig 2011, vaig fer unes fotos de dues persones que deixaven residus aprop de cameva. Vaig crear una publicació el mateix dia (AQUÍ) i vaig avisar al batle Rafel Torres en el mur del seu facebook.
Se va crear un debat entre els ciutadans d’inca de que aixo passa molt sovint a moltes bandes d’inca.
Jo li vaig demanar a veure si els mateixos ciutadans podriem fer algo? Si jo podria anar a la policia amb les fotos i denunciar aquestes persones.
Ell me va contestar que no és possible. Que han d’esser la policia que trobar les persones en el moment de cometre l’incivisme.

Per aixo, me sorpren llegir avui demati al diari de Mallorca (AQUÍ NOTICI), mentres el Sr. Batle esta de vacançes a Moscou, en Felip Jerez, alcalde accidental d'Inca, va demanar públicament que "qualsevol ciutadà que observi a algú llançant escombraries en llocs no adequats a un cami que denunciï els fets sense por. Si teniu un mòbil amb càmera que tregui una foto si pot, és important que prengui la matrícula del vehicle, i que ho posi en coneixement de la policia al telèfon 971 88 08 18; necessitem col.laboració ".


Aixi que pareix que un diu una cosa i un diu un altre.

A veure quina resposta ens donara en Rafel Torres quan torni de viatje.